پرویز پرستویی: فعلا شرایط کار کردن ندارم
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

پرویز پرستویی با اشاره به اینکه سال‌هاست جمال شورجه را از نزدیک ندیده تاکید کرد قرار نیست در فیلم «آخرین سفر» بازی کند.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌ترین فیلم جمال شورجه «آخرین سفر» نام دارد و قرار است نیمه اول خردادماه کلید بخورد. انتخاب بازیگر اصلی این فیلم که در مرحله پیش تولید است، با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

شورجه 27 فرودین‌ماه به فارس گفت: «با مجید میرفخرایی (طراح صحنه)، تورج منصوری (مدیر فیلمبرداری)، روح الله برادری (تهیه کننده)، فرهاد توحیدی (فیلمنامه‌نویس)، امیر رضا معتمدی (طراح جلوه های ویژه) و مصطفی احمدی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)  صحبت‌های مقدماتی و اولیه صورت گرفته که هنوز به عقد قرارداد منجر نشده است.»

وی درباره حضور پرویز پرستویی عنوان کرده بود: «تاکنون با پرویز پرستویی صحبت‌های مقدماتی انجام شده و ایشان هم در حال مطالعه فیلمنامه کار هستند.»

اما پرستویی در گفتگو با ایسنا که روز چهارشنبه منتشر شد، با اشاره به اخباری که طی روزهای گذشته در خصوص مذاکره جمال شورجه با او برای ایفای نقش شیخ محمد قمی در فیلم «آخرین سفر» منتشر شده گفت: «من سال‌ها است آقای شورجه را از نزدیک ندیدم و اصلا فیلمنامه‌ای ندیدم که بخواهم مذاکره کنم.»
 
پرستویی خاطرنشان کرد: «در خصوص این پروژه مدت‌ها پیش روح‌الله برادری تهیه‌کننده فیلم که رابطه دوستی قدیمی با او دارم تماس گرفت و اعلام کردم فعلا شرایط کار کردن ندارم.»
 
این بازیگر ادامه داد: «بهتر بود آقای شورجه قبل از اعلام این خبر حداقل تماسی با من می‌گرفت و بعد آن را رسانه‌ای می‌کرد.»
 
 بعد از گشت چند دقیقه، شورجه در گفت‌وگوی کوتاه با فارس، در جواب به گلایه پرستویی و نحوه مذاکره با او، گفت: «آقای پرستویی درست می‌فرمایند، بنده مذاکره مستقیم با ایشان نداشتم و احتمالا از طریق عوامل گروه تولید و تهیه به اطلاع ایشان رسانده شده است».
 
کارگردان «33 روز» ادامه داد: «اما چنانچه خداوند متعال لطف و لیاقت ساخت چنین اثری را به من داد خیلی علاقه‌مند هستم که پرویز پرستویی این نقش را ایفا کند.»
 
جمال شورجه در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: «البته به گوش من رسیده بود که پرویز پرستویی اعلام کرده من با جمال شورجه خیلی صحبت‌ها دارم. من هم درباره این اظهار نظر می‌توانم بگوییم منتظر مشاوره‌ها و راهنمایی‌های پرویز پرستویی هستم و چنانچه مراحل تولید این کار جدی و جدی‌تر شد، قطعاً فیلمنامه را برای ایشان ارسال خواهم کرد.»
 
«آخرین سفر» اواخر زندگی شیخ احمد قمی را روایت می‌کند، به نحوی که سیر و سلوک ایشان در تایلند، چگونگی دست یابی به مقام وزیرالوزرایی ایشان در کشور صیام و همچنین نحوه گسترش اسلام از طریق ایشان بررسی می‌شود.
 
به گفته کارگردان این فیلم تقریباً نیمی از بازبینی لوکیشن‌ها انجام شده و قرار است کار در تایلند حوالی بانکوک به مدت دو ماه فیلمبرداری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 22:19 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین